靈魂相通的鋼琴:Daniel Richard Powter《Free Loop 》 -英文補習


 

 

英樂 1971年2月25日,Daniel Powter出生于加拿大不列顛哥倫布省的Okanagan Valley地區。在僅四歲的時候,Daniel Powter就開始在母親的鋼琴伴奏下學習練習小提琴。天資聰慧,進步神速的Daniel Powter不久之后就可以在學校舉辦的活動中演出,但這同時也招來了他一些同學的嫉妒。

歌曲:Free Loop

演唱:Daniel Richard Powter

I'm a little used to calling outside your name   有點習慣大聲叫喊你的名字   I won't see you tonight so I can keep from going insane   今晚不去見你,免得自己發瘋   But I don't know enough, I get some kinda lazy day   但我始終不太明白,我打不起精神來   Hey yeah   嘿耶   I've been fabulous through to fight my town a name   我曾一語驚人,名震一方   I'll be stooped tomorrow if I don't leave as them both the same   如果我也離你而去,在人群中隨波逐流,只會碌碌無為   But i dont know enough, I get some kinda lazy day   但我始終不太明白,我打不起精神來   Hey yeah   嘿耶   Cause it's hard for me to lose   因為失去你是一種煎熬   In my life I've found only time will tell   一生追求的,只有時間才能證明一切   And I will figure out that we can baby   寶貝,我會找到答案的   We can do a one night stand, yeah   至少我們可以相擁一晚   And it's hard for me to lose in my life   因為失去你是一種煎熬   I've found outside your skin right near the fire   我從你的熱情的外表上看到希望   That we can baby   寶貝,我們可以   We can change and feel alright   扭轉一切,共度難關   I'm a little used to wandering outside the rain   我已習慣在雨中漫步   You can leave me tomorrow if it suits you just the same   如果你找到依賴,大可天明就離我而去   But I don't know enough, I need someone who leaves the day   但我不明白這是為什么,我需要有人和我一起遺忘這一天   Hey yeah   嘿耶   Cause it's hard for me to lose   因為失去你是一種煎熬   In my life I've found only time will tell   我發覺在我的生活中只有時間才能證明一切   And I will figure out that we can baby   親愛的,我會弄明白的   We can do a one night stand, yeah   至少我們可以相擁一晚   And it's hard for me to lose in my life   因為失去你是一種煎熬   I've found outside your skin right near the fire   我從你的熱情的外表上看到希望   That we can baby   寶貝,我們可以   We can change and feel alright   扭轉一切,共度難關


arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 englishe 的頭像
    englishe

    English Tutor

    englishe 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()